יום שבת, 28 ביוני 2014

Welcome to the House of Fun


יש המון הדרכות באינטרנט.
המון.
הפינטרסט מלא באינסוף לוחות עם רעיונות, הדרכות ו-diy.
אבל מעטים המתכונים או ההדרכות שאני באמת עושה ומכינה.

כשראיתי את ההדרכה המקסימה והפשוטה של שירה מאבן נייר ומספריים לכרטיס פופ-אפ, ידעתי שאני חייבת להכין אחד כזה!

אין לכרטיס ברכה הזה אף מטרה מוגדרת, והוא לא הוכן לשום אירוע מיוחד.
אבל מאוד נהנתי להכין אותו.

-את ההדרכה המלאה אפשר למצוא פה-

והנה הבית שלי:






 הדף היה ריק מידיי, ולבן מידיי אז הוספתי את הכיתוב הראשון שעלה לי לראש:


 לגמרי בית כייפי! :)

וזה פשוט מתבקש.... אז קבלו:


אורי :)




4 תגובות:

  1. איזה יופי של כרטיס! אני אוהבת מאוד את הניקיון והמינימליזם שלו. מקסים!

    השבמחק
  2. כרטיס מדהים
    גם אני נהנית לראות הדרכות יפות אך כמעט לא מגיעה לעשותן...
    מקסים הבית הקופץ שלך! רציתי לעבור להדרכה ולא מצאתי את הקישור בפוסט...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ציקוש :) הנה קישור נוסף להדרכה:
      http://www.evenyaru.com/2014/06/16/%D7%9B%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%A1-%D7%A4%D7%95%D7%A4-%D7%90%D7%A4-%D7%91%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%94/

      מחק