יום ראשון, 8 ביוני 2014

קלמר, סימניה ותודה קטנה

שא-לום!

קודם כל, תודה על התגובות המפרגנות בבלוג ובקומונות על הפוסטים הקודמים, זה שימח אותי :)

ועכשיו לקלמר...
במשך שלושה חודשים חברה שלי ביקשה ממני שאכין לה קלמר.
אתמול היא חגגה יום הולדת וזו הייתה הזדמנות נפלאה בשבילי להפתיע אותה.





הבד הפנימי הוא בד נקודות שקניתי לאחרונה ואני פשוט אוהבת אותו! 




לקלמר הוספתי סימניה מגנטית, אבל אין תמונה של החלק האחורי...




וכמובן כרטיס ברכה
 לפי הרעיון של סתיו המוכשרת 


כולם ביחד


את הכל הכנסתי לקופסת כרית שמצאתי (ידעתי שהיא תהיה שימושית!) ושידרגתי עם ואשי טייפ וכפתור.


שבת שלום,
אורי :)





6 תגובות:

  1. מקסים!
    מתנה נפלאה ומושקעת מכל הלב!

    השבמחק
  2. הכל פשוט מושלם! רק עכשיו גיליתי את הבלוג שלך... איזה כיף להתפעל מהעבודות שלך ואז פתאם לגלות שיש לי חלק בהשראה שקיבלת, אין מחמאה גדולה מזאת :)
    הכרטיס יפהפה והתיק (מהפוסט הקודם) והקלמר הורסים!!
    סתיו

    השבמחק
  3. איזה כייף לך שאת יכולה לתת לחברות שלך מתנות שאת הכנת (אני מקווה שהן באמת יודעות להעריך את זה).
    העבודות שלך מקסימות ואני ממש מעריצה אותך שנכנסת ל"עולם של הגדולים" והגעת לפורומים ולקומונות (מנסה לדמיין את הבת שלי, שמעט גדולה ממך, מפרסמת בלוג- ולא מצליחה ...

    השבמחק