יום שישי, 6 ביוני 2014

החלפת "הפסקת קפה"


היי,

בקומונת "מקום קטן בלב ליצירה" זהבית ארגנה החלפת "הפסקת קפה".
אני הוגרלתי להכין ל T42 

נלחצתי.
היא- מוכשרת ברמות מטורפות
אני- זאת ההחלפה הראשונה שלי  :-0

לקחתי רגע לעבור על פינטרסט
והתחלתי.

הכנתי כוס מעוצבת שאמורה לשמש כמחזיק עפרונות (למרות שכל שימוש אחר בה יתקבל בברכה :) )



בתוך הכוס "נחו" להם 2 תיונים גדולים מנייר שהכילו בתוכם עוד תיונים (אמיתיים לשם שינוי)...

הדבר שהכי מתאים עם תה זה עוגיות!
הקופסא לא נשלחה ריקה (כמו בתמונה), ומולאה בעוגיות לוטוס


ו- 2 כרטיסים ב"רוח" ההחלפה.



לחבילה צירפתי כרטיס ברכה


ותקריבים...






הכל ביחד נארז ונשלח.

לא מזמן גיליתי (נראה לי שאני אחרונה...) שהכינוי T42 הוא בעצם TEA FOR TWO
התאים לי בול ;)

עד לפעם הבאה,
אורי









8 תגובות:

  1. החלפה יפיפייה
    בטוחה שהתקבלה באהבה

    השבמחק
  2. החלפה מדהימה!!! איזה יופי של דברים :)
    וחידשת לי את הקיצור של T42...
    בתור מאותגרת מחשבים...
    איך, איך אני נרשמת לעדכונים מהבלוג שלך ??

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! :)
      עכשיו ניתן להירשם לעדכונים בצד ימין של הדף.
      מקווה שעזרתי :)

      מחק
  3. משגע!
    בטוח שT נהנתה!
    אשמח אם תורידי את הבקשה להוכיח שאני לא רובוט...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה חתולי! :)
      לא הבנתי את איזה בקשה להוריד.....
      אשמח אם תוכלי לכתוב לי :)

      מחק