יום שלישי, 28 ביולי 2015

החלפה טרופית ומפגש קומונה

שלום,

לפני שבוע השתתפתי במפגש של הקומונה מקום קטן בלב ליצירה.
נשים מוכשרות, אוכל טעים וכמובן שגם החלפות ומשחקים.
כל כך נהנתי לפגוש את הפרצופים מאחורי הבלוגים והכינויים!
מחכה כבר לפעם הבאה :)

ועכשיו להחלפה!
אני הייתי אחראית לנושא ההחלפה, (בהשראת היריד האחרון של נתנאלה?) ובחרתי בנושא
החלפה טרופית!!
נשמע נהדר וצבעוני? כן.
לוח השראה בפינטרסט נפתח? כן.
רעיונות יש? לא.
ממש לא.
לא היה לי מושג מאיפה להתחיל. אין לי דפים בסגנון טרופי, בטח שלא חותמות ושאני ממש לא אתחיל לדבר על וואשי טייפ. (שהכי קרוב ל"טרופי" היה ירוק עם נקודות לבנות... ).
אבל לאט, לאט התחיל להתגבש רעיון בראש.
קפיצה קטנה לחנות בדים, מטר וחצי של סרט פונפונים ומדבקות פלמינגו עשו את העבודה.

זהירות: פוסט רווי תמונות!


הפריט הראשון הוא מיני אלבום עם מתכונים פשוטים לקוקטיילים טרופיים.
(כל המתכונים מכאן. )


ומבפנים, המתכונים.




הדף האחרון נראה כך:

כמובן שגם תגית עם פלמיגו קטן שצורפה להחלפה.


בנוסף למיני אלבום, תפרתי  כרית מבד דקלים ופונפונים!!
פ-ו-נ-פ-ו-נ-י-ם!!
אני מאוהבת בהם. 

תקריבים...




והנה הכרית מדגמת על כורסא בסלון.

את הכרית, המיני אלבום והתגית הקטנה הכנסתי לשקית שקישטתי עם מדבקת ציפור חמודה.



המפגש עצמו היה בבית של אסנת חזן המוכשרת והמקסימה.
ואיך אפשר בלי מתנה למארחת?
הכנתי עוגיות שקדים פשוטות של ניקי ב. והכנסתי אותן לקופסא מהממת שקניתי במקס סטוק.
יחד עם תגית קטנה, פאנץ' לב וחותמת, הכנתי מתנה מכל הלב!

(העוגיות הוכנו לפי המתכון הזה)


מחכה כבר למפגש הבא!!
אורי :)



14 תגובות:

  1. אורי, אני מצדיעה לך!
    החלפה למופת!!
    אוהבת מאוד את השינוי הקוסמטי שעשית לבלוג! בוגר יותר ונכון יותר!
    תותחית שכמוך. ♡

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה נגה!! איזה מחמאה אדירה!! מעריכה כל כך את התגובה שלך ♥

      מחק
  2. ההחלפה משגעת! אני כל כך אוהבת את הכרית, פשוט מושלמת!
    העוגיות - אי אפשר היה להפסיק לאכול אותן. נגמרו מזמן... שמחה שעכשיו יש לי מתכון :-) והקופסה - כל כך יפה, כבר מלאה בעוגיות אחרות...
    תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אסנת!! שמחה שהעוגיות יצאו טעימות ושהקופסא שימושית! ♥

      מחק
  3. איזה רעיון גדול ספר המתכונים !!! אהבתי ממש! והכרית.... אוי הכרית... זרקת אותי כמה שנים אחורה לימים שבהם הייתי ילדה ובחצר שלנו היה מן כיסא שיזוף מרופד כזה עם קפיצים וריפוד מבד כל כך דומה לזה!!!!! מקסים!! והקופסא עם העוגיות - מעלף!!!

    השבמחק
  4. מקסים!!
    כל הכבוד על רעיון וארגון ההחלפה איתגרת אותנו!!
    מקסימה שמחה שהגעת!

    השבמחק
  5. החלפה משגעת. כל הכבוד

    השבמחק
  6. ראיתי בלייב - וההחלפה משגעת. הכרית מהממת.
    ורעיון מקסים להחלפה

    השבמחק
  7. החלפה נהדרת! הכרית יפהפיה!! בטוחה שגם העוגיות יצאו טעימות..

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מיכל!! מעריכה את התגובות שלך ♥

      מחק