יום שני, 29 בדצמבר 2014

החלפת קיט

אני אתחיל בתודה ענקית על התגובות החמות והמפרגנות מהפוסט הקודם!! כל תגובה שלכן שמחה אותי.

ועכשיו להחלפה-
במפגש הקומונה "מקום קטן בלב ליצירה"  התארגנה החלפת קיט.
כל אחת הכינה בבית קיט מקארדסטוקים, כפתורים, חיתוכיות וסרטים, במפגש החליפה עם קיט של מישהי אחרת, יצרה ממנו 4 כרטיסים או דף אלבום ושלחה אותו חזרה למכינת הקיט.

את הקיט הכל כך מקסים ואלגנטי שלי קיבלתי מאסנת חזן המדהימה והמוכשרת.
זה אמנם לא הסגנון שלי, אבל אני מאוד נהנתי מהעבודה עם חומרים אחרים, ומהאתגר כמובן.

הכרטיס הראשון היה כרטיס מזל טוב עם סרט תחרה ומדבקות אותיות מקטיפה של רחלי גזית.

הכרטיס השני, גם עם סרט תחרה, דויילי ופרפר שהודבק בתלת מימד.



הכרטיס השלישי הוא כרטיס "בהצלחה", עם איור של ציפור משגעת שנגזרה מהדפים שהיו בקיט.



והכרטיס האחרון והאהוב עלי במיוחד. 
זאת הפעם הראשונה שבה אני מוסיפה חלק מדף ספר קרוע לכרטיס ברכה (או בכלל לעבודות). 
אני כל כך התלהבתי מהתוצאה המיוחדת.



ולסיום, תגית קטנה שנשלחה עם ההחלפה ובה כתבתי תודה לאסנת על הקיט הנהדר.



מקווה שהכרטיסים האלה יהיו שימושיים עבור אסנת.

אורי :)

16 תגובות:

  1. תודה רבה, אורי, על ההחלפה המקסימה! גם הכרטיס האהוב עליי ביותר הוא האחרון. כולם יפהפיים ואני עדיין מתלבטת אם להשתמש בהם או לשמור את כולם לעצמי :-)
    אסנת

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אסנת! שמחה שההחלפה מצאה חן בעינייך :)

      מחק
  2. משגע!
    כרטיסים נהדרים♥

    השבמחק
  3. משגע אורי!
    יצאו לך תוצרים נהדרים

    השבמחק
  4. איזו החלפה מקסימה
    הכרטיסים נהדרים!!!

    השבמחק
  5. כרטיסים מקסימים!
    איזה כייף לאסנת!
    תעלי גם בקומונה

    זהבית

    השבמחק
  6. וואו, איזה יופי של קיט.. הכרטיסים מקסימים!

    השבמחק
  7. כרטיסים מקסימים! הוצאת מהקיט את המיטב!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!! שמחה לשמוע שהתוצאה לטעמך :)

      מחק