יום חמישי, 20 בנובמבר 2014

החלפת ינשופים


בקומונת "מקום קטן בלב ליצירה" הועלתה החלפת ינשופים.
בגלל שלא אומרים לא לינשופים (ולהחלפות :)...), מיד נרשמתי והתחלתי לחפש רעיונות לכל מיני דברים אני אוכל להכין.
ההחלפה הייתה צריכה לכלול 3-4 פריטים וכרטיס ברכה.

הפריט הראשון היה תגיות עם ינשופים, מאחורי כל תגית ניתן לכתוב ברכה. 


ותקריב לתגית האדומה

הפריט השני היה פנקס לקניות, כי תמיד יש דברים שצריך להוסיף לרשימה ברגע האחרון.
(אני לגמרי התאהבתי בנייר ינשופים החמוד הזה!!)


הוספתי כפתור ורוד מעל אחד הפרחים כדי שיהיה מעט נפח ועניין.


הפריט השלישי היה קופסה לטישו שעיצבתי בצורה של ינשוף.


הפריט הרביעי היה נרתיק קטן עם בד ינשופים שתפרתי.
לפני כמה זמן ראיתי קלמר תפור שקשרו לו סרט לריצ'רץ והחלטתי לנסות להוסיף גם לנרתיק שלי.
כל כך מוסיף לדעתי. אני חייבת לזכור לעשות את זה גם בקלמרים הבאים... 




כן, אני יודעת שקצת עברתי את ה"שלושה עד ארבעה פריטים" שהיו אמורים להיכלל בהחלפה, אבל בכל זאת, מדובר בהחלפת ינשופים וכשראיתי את הדלי מפח החמוד הזה, הייתי חייבת לקנות אותו ולהוסיף :)


וכמובן שלא שכחתי מהכרטיס ברכה. 



 את ההחלפה שלחתי למיכל מאירי המוכשרת, וכל כך שמחתי לשמוע שהיא אהבה :)

סוף שבוע נפלא,
אורי :)

10 תגובות:

  1. וואו, מושקע ביותר!! נהדר:)

    השבמחק
  2. תודה יקירה! על ההחלפה, על ההשקעה והמחשבה וגם על הפרגון בבלוג! איזה כיף לגלות בלוג יפה חדש לי :)

    השבמחק
  3. איזו החלפה מדליקה!
    פשוט מקסים!!!!
    כמה כישרון יש לך ♥

    השבמחק
  4. מקסים!!!
    הולכת לבדוק את עניין הסרט ברוכסן. גם אני תפרתי קלמר מאותו הבד...
    איזה כייף למיכל!

    השבמחק
  5. החלפה נהדרת!!!
    כל כך הרבה צבעוניות וקסם :)
    כיף למיכל שקיבלה את ההחלפה שלך
    וכיף לך, שאת כזאת כישרונית!

    השבמחק